2011
prieskum trhu
podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon)
I. Názov, adresa a kontaktné miesto verejného obstarávateľa
Názov organizácie: Obec Veľké Kostoľany
Adresa organizácie: Obecný úrad, M. R. Štefánika 800/1, 922 07 Veľké Kostoľany
IČO: 00 313 149
Krajina: Slovenská republika
Internetová adresa organizácie (URL): www.velkekostolany.sk
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Dobrovodská
Kontaktné miesto: Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Telefón: 0907 745 169
E-mail: dobrovodska@visions.cc
Ďalšie informácie možno získať na adrese a kontaktnom mieste uvedenom v tomto bode výzvy.
II. Opis
Názov zákazky: Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok
Druh zákazky: Služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Veľké Kostoľany
NUTS kód: SK021
Stručný opis zákazky:
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov obecného úradu Veľké Kostoľany prostredníctvom stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 3,60 € po dobu 2 rokov.
Predpokladaný počet poukážok: 1440 ks/1 rok
Možnosť predloženia ponuky: Iba na celý predmet zákazky.
Povoľuje sa predloženie variantných riešení: Nie.
Jazyk ponuky: Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 5300,- EUR
III. Administratívne informácie
Lehota na predkladanie ponúk:
Dátum: 12.5.2014
Čas: 10:00 hod.
Ponuky musia byť doručené na adresu kontaktného miesta uvedeného v bode I. tejto výzvy (Visions, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava).
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.05.2014.
IV. Obsah ponuky
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať:
1.Doklad o oprávnení podnikať (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra), preukazujúci oprávnenie podnikať v predmete zákazky.
2.Návrh na plnenie súťažných kritérií, ktorý tvorí prílohu č.1 tejto výzvy, doplnený uchádzačom a podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
3.Návrh alebo vzor zmluvy na poskytovanie služieb na predmet zákazky.
4.Zoznam prevádzok v obci Veľké Kostoľany, akceptujúcich stravné poukážky uchádzača. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vylúčiť z prieskumu trhu ponuky, v ktorých uchádzač nepreukáže, že ním ponúkané stravné poukážky akceptujú min. 2 stravovacie zariadenia v obci Veľké Kostoľany.
V. Kritériá vyhodnotenia ponúk
Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Sadzba za poplatky súvisiace s plnením predmetu zákazky v % z hodnoty objednávky stravovacích poukážok vrátane poplatkov za doručovanie poukážok do sídla verejného obstarávateľa 100 bodov
Stanovenie bodovej hodnoty uchádzača = 100 x najnižšia sadzba za poplatky / sadzba za poplatky uchádzača.
(v prípade, že uchádzač v ponuke uvedie výšku poplatkov 0%, získava 100 bodov a uchádzači, ktorí uviedli nenulovú výšku poplatkov získavajú 0 bodov)
Úspešným uchádzačom sa stáva uchádzač s najvyšším počtom bodov.
VI. Podmienky týkajúce sa zmluvy
Doba, na ktorú sa zmluva uzatvára: 2 roky
Typ zmluvy: Zmluva o poskytovaní stravovacích poukážok
VII. Doplňujúce informácie
Ďalšie informácie:
Na tento predmet zákazky je určený rozpočet vo výške do 5300,00 EUR vrátane DPH ročne.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v rámci tohto prieskumu trhu. V prípade rovnosti bodov viacerých úspešných uchádzačov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo prijať ponuky od viacerých úspešných uchádzačov a v období plnenia predmetu zákazky percentuálne rozdeliť množstvo nakúpených stravných poukážok.
Dátum začiatku prieskumu trhu: 29.05.2014
Príloha č. 1:
Návrh na plnenie súťažných kritérií
Predmet zákazky:
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok
Verejný obstarávateľ:
Obec Veľké Kostoľany
Obecný úrad, M. R. Štefánika 800/1, 922 07 Veľké Kostoľany
Výška poplatkov v %
- súťažné kritérium
Sadzba za poplatky súvisiace s plnením predmetu zákazky v % z hodnoty objednávky stravovacích poukážok vrátane poplatkov za doručovanie poukážok do sídla verejného obstarávateľa
Názov uchádzača:
Sídlo uchádzača:
Štatutárny zástupca uchádzača:
Podpis štatutárneho zástupcu uchádzača:
Po: | 09.00 - 16.00 |
St: | 09:00 - 16.00 |
Pi: | 09:00 - 16.00 |
So: | 09:00 - 16:00 |